5/21/2011

Fair Trade Foot Lotion

Tenhle krémík je momentálně moje nejoblíbenější věc z LUSHe. Je to krém na nohy, ale já ho používám uplně na vše. Krém je žvýkačkově růžový a dokonce i jako žvýkačky voní, ale ne jako nějaké jahůdkové, ale jako zelené mátové orbitky. Vůně je skvělá a krém dělá zázraky. Předtím než jsem krém zkusila trpěla jsem dost na suché a tvrdé paty. Od té doby co si každý den po koupání nožky namažu, jsou moje paty jako vyměněné. Je sice pravda, že se krém do pokožky nevstřebá tak rychle takže kloužu po podlaze, ale mně to zase tolik nevadí. Fair trade foot lotion také pomáhá proti bolesti od unavených nožek a hlavně stačí jen maličko takže krémík vůbec neubývá.


6 komentářů:

  1. Skvělá věc :)) Určitě si pořídím.

    OdpovědětVymazat
  2. Je úžasný...dostala jsem ho dárkem z Lushe a jsem s ním nadmíru spokojená! :)

    http://tess-world.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. S radostí jsem objevila tvůj bezva "Lushblog", tak jdu číst a kochat se ;-). Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. follow! a děkuji za tip, recenzí na Lush není nikdy dost! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá to dobře :)
    máš super blog :)

    OdpovědětVymazat