5/17/2011

Lush Cosmetics - A Lush Life, We Believe

Našla jsem na internetu moc hezkého video o LUSHi. Má sice 18 minut, ale určitě stojí za zhlédnutí. Pokud vydržíte až do konce tak bych slyšela ráda vaše názory. A děkuji za přibývající followers.

6 komentářů:

  1. Woow je to dost dlouhý, ale mrku na to...začátek je zatím super! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Téda, těch 18 minut za to stálo, je to skvělé video :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý blog :-)
    http://mylittleflyingworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Přiznám se, vůbec jsem si to nechtěla pustit. 18 minut mě naprosto odradilo. Ale po pár sekundách jsem se nemohla odtrhnout. Už jen ten začátek, jak tam vyskládali na té louce LUSH z balistik. To byla bomba. Půlku videa jsem se musela prostě usmívat, jak tam všude běhali ty lush věcičky, krásně barevné a veselé jako LUSH! A proto ho tak miluju ! A moc mě bavilo nakouknout do výrobního procesu a do tohodle všeho! Vůbec těch 18minut nelituju. Super videjko :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je fakt skvělý video! :)) Ať žije Lush! Ty barevné hýbající se Lush věcičky jsou prostě super. :)

    OdpovědětVymazat