5/23/2011

Random









4 komentáře:

  1. Skvělé fotky. Jinak jsem od tebe chtěla poradit, jen doufám, že tě nijak neobtěžuju. Nikdy jsem od Lushe nic neměla, ale chci to změnit. Chci si objednat nějaký šampon a kondicionér. Uvažuju mezi šampukem Jumping Juniper a Seanik a jako kondicionér Jungle. Vím, že o těhle šampucích jsi už psala, ale já se i přes to neumím rozhodnout, který objednat a taky jaký máš názor nebo zkušenosti s kondicionérem Jungle? Moc ti děkuju a doufám, že neotravuju :)

    http://evadoom.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ze začátku bych určitě zvolila šampuk Seanik. Tím určitě neuděláš chybu. Pro mě je to takový začátečník. Jumping Juniper vlasy občas dost přesuší a proto se musí střídat s jinými šampony a to se Seanikem nemusíš. S Junglem se musíš také seznámit nejspíš sama, protože každému vyhovuje něco jiného. Někdo s tím neumí pracovat a někdo už nepoužívá nic jiného. Na Jungle se tu také objeví brzy recenze, ale raději bych ti doporučila nejdříve nějaký tekutý kondicionér. A vůbec mě neotravuješ já jsem jen ráda, že ses zeptala a je to pro mě pocta, že zrovna mě.

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, těch followers ale přibývá! Za chvíli to bude 50 a já se konečně dočkám giveaway! Jsem zvědavá, co bude jako výhra :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak moc děkuju za tvoji radu. Moc jsi mi pomohla. Já jsem si právě moc nebyla jistá a první odborník na Lush který mě napadl jsi byla ty, takže moc děkuju za skvělou radu :)

    OdpovědětVymazat