5/19/2011

You are great!

Moc mě potěšily vaše reakce na můj včerejší článek. Dozvěděla jsem se o svých followers trochu víc než jen to jakou mají přezdívku. Taky jste mi psaly, že bych měla na blog přispívat častěji a  proto si beru vaše žádosti do hlavy a trochu se polepším. Jsem ráda, že se vám blog líbí, protože jsem vlastně žádnou úspěšnost od blogu nečekala. Doufám, že vás blog bude pořád bavit a já se budu snažit ho víc a víc obohacovat. Hezký den :)

6 komentářů:

  1. Miluji tvé recenze a celý Lush :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vynahrazuješ mi to, že do Prahy mám daleko! :)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsem ráda, byla jsem překvapena, když jsem se dnes mrkla na tvůj blog a ejhle, nový článek! :)

    OdpovědětVymazat
  4. že se divíš :) jsi jedinečná, žádný takový podobný blog neznám!!

    OdpovědětVymazat
  5. Super kvalitné informácie o Lush !

    OdpovědětVymazat
  6. Lush miluju a číst o něm furt mě baví, přestože ty výrobky doma mám také :D
    Jinak fotka se scrubíkama je fakt úžasná :) Mám z toho úplně chuť si pořídit tem BubbleGum, který nemám :)

    OdpovědětVymazat