6/21/2011

Cynthia Sylvia Stout

Nejsem si jistá jestli tento šampón každému zavoní, protože je vyroben z černého piva a abstinenti to dost cítí a nedělá jim to dobře. Mně ta vůně nevadí a dokonce mi i hezky voní. Trochu mi připomíná vůni coca-coly. Šamponu stačí jen maličko a udělá nádhernou pěnu, která skvěle vlasy umyje. Již po prvním použití jsem viděla, že moje rozlítané a kudrnaté vlasy se trochu sesedly, a že nebyly tak kudrnaté, což bylo supr. Zatím u mě přece jen vedou šampuky, ale kdo ví, třeba si jednou nějaký tekutý oblíbím.



2 komentáře:

  1. ja som zatial mala z tohto samponu len vzorku a pride mi byt absolutne uzasny. asi najlepsi sampon na moje vlasy aky som kedy mala. dala som si ho kupit kamaratke ktora je prave na malom vylete v londyne, tak sa nan strasne tesim:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéjé, vypadá to skvěle. :) Vše od Lush vypadá skvěle! Celý Lush je skvělý!

    OdpovědětVymazat