6/30/2011

Each Peach

Tohle masážítko jsem si velice oblíbila ačkoliv název neodpovídá výrobku. Pokud vím tak peach je broskev (pokud ne tak mě poučte v komentářích) a tu Each Peach určitě neobsahuje. Oválek se lehce rozehřívá a hlavně nádherně a dlouho voní. Je to vlastně tuhý olejíček na masáže, ale já ho používám jako tělové mléko po celém těle. Pokožka je skvěle promaštěná a hlavně vydrží strašně dlouho vonět. Tělo mám i druhý den hladké jako dětská prdelka. Pokud ještě někdo z Vás neví jak se takové masážítko používá tak teď dávejte pozor. Na první dotek a pohled vypadá jako mýdlo, ale když ho uchopíte do rukou a začnete ho zahřívat tak se z něj začne uvolňovat voňavý olej, který můžete využít na romantické masáže nebo jen jako tělové mléko. 


5 komentářů:

  1. Taky mě ten název zmátl...šla jsem do obchůdku, že konečně je výrobek, který voní po broskvích a ono prd :D

    OdpovědětVymazat
  2. Musím si pořídit nějaké masážítko :))..

    OdpovědětVymazat
  3. ja som bola riadne sklamana. cakala som vonu broskyni, v popise bolo spomenute mango, co je tiez super... a nakoniec to bola limetka. nechapem

    OdpovědětVymazat