8/09/2011

Ultrabland vs. 9 To 5 (video)

Dneska jsem si pro vás připravila video, kde ukážu jak tyto dva odličovače odličují tužku na oči a obočí, řasenku, rtěnku a voděodolné linky. Oba dva jsou skvělé a proto používám oba dva. Ultrabland na obličej a 9 To 5 na oči. Recenze najdete tady : Ultrabland a 9 To 5





15 komentářů:

  1. super video! mám zas další inspiraci, co si pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý. Díky za srovnání :)) A řekla by si mi prosím, co je to za písničku ve videu? :)) Díky moc

    OdpovědětVymazat
  3. já nevim, ale asi budu prvni, ktere to prijde neobjektivni.
    Z ruky totiz dostanes licidla o mnoho lip, treba rasenku nebo linky na ocich prece jenom tak nesmrdlas...
    Me treba hrozne spatne odlicuje rasenku jak Ultrabland, tak i 9 to5 a tady jsi to mela v mziku.
    Neber to jako kritiku, spis jenom takove konstatovani :D

    OdpovědětVymazat
  4. Máš pravdu. Taky jsem nad tím přemýšlela. Tak příště :-P

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké video :) Strašně ráda koukám na blogách na videa.

    Jinak Tě zvu k sobě na GIVEAWAY!

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle video je opravdu moc povedené, přemýšlím nad jedním z nich. Je to jako kouzlo! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Páni! To vypadá dobře.

    Já z Lushe ještě nic nezkusila, ale umírám touhou si něco objednat. Nemáš nějaké typy na první nákup?

    Díky za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na první nákup bych určitě zkusila nějaký čistící prostředek, šampuk a mýdlo. Přesně tak se skládala moje první objednávka. Šampuk Seanik, mýdlo Honey I washed the kids a Fresh Farmacy :)

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju moc, určitě to zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  10. What a ѕtuff of un-ambіguitу and presеrveness оf precious κnow-how regarding unρredіcteԁ feelings.


    Feel fгee to visit my page :: natural skin lightening

    OdpovědětVymazat