9/15/2011

Rozhovor s Nikou Chic

Dnes jsem si pro vás připravila rozhovor s populární blogerkou Nikou Chic. Její blog najdete na adrese http://www.nikachic.com/. Nika má skvělý styl a hlavně je to výborná matka i manželka. Pokud její blog neznáte (což bych se divila) tak určitě stojí za shlédnutí.

1. Jak si ke kosmetice Lush přišla? 

Dostala jsem jí od kamarádky na vyzkoušení.


2. Používáš produkty do koupele? 

Použila jsem, momentálně žádné nemám, ale zase bych ráda pořídila:)


3. Preferuješ spíš balistiky nebo tuhé pěny? 

Baví mě balistik.


4. Jaká tuhá pěna na tebe udělala zatím největší dojem? 

Měla jsem asi jen jednu, nevím název a byla super.


5. Přijde ti Lush předražený? 

Dražší ano, ale zase stojí za to.


6. Zlepšila se ti kvalita vlasů od používání Lushe? 

To nemohu posoudit - byla jsem těhotná a v období těhotenství jsou vlasy vždycky lepší a lépe vyživené.


7. Co konkrétně na vlasy používáš? 

Měla jsem Sylvia Cynthia Stout a ještě kondicionér Retread


8. Tvůj nejoblíbenější produkt?  

Asi makeup! Skvěle mi sedí.


9. Jaký produkt si oblíbila tvoje dcerka? 

Balistiky, chtěla je všechny pro sebe!


10. Jsi spokojená s Lush krémy? 

Ano, velmi, používá je celá rodina.


11. Jak by si jedním slovem charakterizovala Lush? 
Originální.

1 komentář: