10/22/2011

Vánoční retro na měsíc říjen

Lush už zveřejnil vánoční retro, které se bude prodávat tuším do vyprodání zásob. Vánoční retro najdete tady.
V prodeji je masážítko Black Magic, sprcháček Happy 4 sad a Ghost, mýdlo Avowash a balistik Magic. Chystáte se něco z Vánočního retra koupit?? Já asi zatím ne, čekám na můj vysněný Snowshowers.
Hezký víkend.
Tereza

8 komentářů:

  1. Já chci scrubík na rty POW WOW, myslíš, že se objeví na českém e-shopu? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Z toho nic nechci, ale toužím po scrubíku POW WOW, koupím si ho ale jenom, když bude i v českém Lush :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si každý rok kupuju pár Magic, ty jsou ve vaně úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  4. V Čr by se měl Pow Wow také objevit, protože byl ve Vánočních Lush News :)

    OdpovědětVymazat
  5. Můžu se ještě na něco zeptat? Zítra jdu do Lush a rozhoduji se mezi Mask of Magnaminty a Brusinkovou štolou. Mám takovou normální pelť, mastnou určitě ne a suchou jak kdy. Na Brusinkové štole mě láká to, že je to limitka a snad všichni si ji chválí a na Mask of m. mě láká to, že na ni slyším samou chválu. Co by jsi mi poradila ty? :) A ještě co si myslíš o krému na nohy Fair Trade Foot Lotion? Mám teď v tomhle počasí hodně vysušená chodidla a chtěla jsem vědět, jestli na to pomáhá? :) Díky moc! :)*

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě Brusinková štola :) Jsou Vánoce a jindy jí už nejspíš neseženeš takže pokud ti nebude vyhovovat tak můžeš klidně zkusit Mask of Magnaminty, která je v prodeji pořád. A na ty nohy bych raději zkusila nějakou masku než krém :) Nemáš zač a pokud budeš ještě něco potřebovat tak se ozvi buď do komentářů nebo na formspring :)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji moc, jsi strašně hodná! Ještě že tě tady máme! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten burunduk- jak jsi se ptala- stoji kolem osmi, deviti stovek plus potrebuje docela velkou klec, takze to taky neni uplne levne. ale je vazne sladkej :) a doziva se peti az sedmi let, takze ti bude delat dlouho radost :)
    Kdyby ses rozhodla si ho poridit, muzu ti od pritele sehnat kontakt na toho chovatele, od ktereho ho ma, tak se kdyztak ozvi :)

    OdpovědětVymazat