11/19/2011

Dear Jesus..

Lip Service, Rehab a slečnu ručičku dostanu určitě. Zbytek si jen přeji do budoucna koupit. Jen to masážítko a brusinkovou štolu mi asi bohužel předtím vykoupí, tak snad se vrátí i příští rok. Jaké je vaše přání?












zdroj obrázků: http://www.lushcz.cz/

7 komentářů:

  1. Já už jsem si všechno, co jsem chtěla, objednala sama a přijde to v pondělí :D Jedině mi chybí balzám Snow Fairy, tak ten se pokusím na Ježíškovi vymámit.

    OdpovědětVymazat
  2. A nechtěla by sis spíš na Vánoce přát tu štolu když je to limitka xD Zbytek můžeš i přes rok

    OdpovědětVymazat
  3. Ono je to trochu složitější :) Vánoční dárky z Lush už přišli ve dvou várkách takže už to asi nepůjde :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jestli by jsi chtěla, tak bych ti mohla pro Brusinkovou štolu a masážítko zajít a poslat ti to :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejradši bych celý Lush přestěhovala k sobě domů! :-)

    OdpovědětVymazat