12/04/2011

Brunette or blonde?

Před dvěma týdny jsem se rozhodla, že si znovu obarvím hlavu na trochu tmavší barvu než jsem zvyklá. Vybrala jsem si červeno-fialovo-hnědou. Já jsem s výsledkem spokojená. Teď chci slyšet váš názor. Byla lepší blond nebo hnědá

20 komentářů:

  1. tobě sluší oboje, ale asi ta hnědá:)

    OdpovědětVymazat
  2. shodli jsme se segrou ze hneda..;) moc ti to slusi..:)

    OdpovědětVymazat
  3. No rozhodně ta hnědá :)) Je o dost lepší ;))

    OdpovědětVymazat
  4. vypadáš skvěle;) ..víc se mi líbí hnědá:)

    OdpovědětVymazat
  5. hnědá :) ale dala bych světlejší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší ti obě barvy. Více asi hnědá, ale světlejší by byla lepší :)

    OdpovědětVymazat
  7. ta hnědá má fakt šmrnc, moc se mi líbí tmavovlásky s modrýma očima. teď je jen otázka, jestli to nedělá ta fotka. z tý blonďatý toho neni moc vidět :-D

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem taky pro hnědou, vypadá přirozeněji a moc ti sluší :)

    http://the-world-in-colours.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Ta blond se mi líbila moc, když jsem Tě "neznala" jako brunetku ... Ale teď rozhodně hnědá :)

    OdpovědětVymazat
  10. URČITĚ HNĚDÁ:0)
    http://curllygirll.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Nevím, ta hnědá je celkem změna. Asi spíše blond, ale nejde na obrázcích nic moc vidět. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Většinou se mi více líbí změna blondýnek na brunetky, ale u tebe opak. Podle mě byla blond lepší: ).

    OdpovědětVymazat