2/02/2012

DIY #1 Jungle krém

Na lush foru jsem před nedávnem našla návod na krém, který si můžete vyrobit sami doma z masážítek nebo z tuhého kondicionéru Jungle. Jelikož jsem doma měla zrovna zbyteček Junglu tak jsem to zkusila.
Co budete potřebovat:
1. kousek Junglu
2. kelímek
3. krém bez zápachu, nejlépe vazelínu, ale tu jsem zrovna doma neměla

Krok jedna: Jungle vložte do kelímku 

Krok dvě: Dejte kelímek na minutu (můžete i méně) rozehřát do mikrovlnky

Krok tři: Do rozehřátého Junglu vmíchejte pár lžiček krému

Tadáá a krém je hotov

Ale abych řekla pravdu tak Jungle jako kondicionér voní mnohém lépe než jako krém.

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Teď už to není kondicionér, ale krém na tělo :)

      Vymazat
  2. tak tohle je skvělý nápad :))

    OdpovědětVymazat
  3. super!! jaký krém tam mám teda třeba dát? to zkusim, protože jungle mi tady leží. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni se co máš doma, ale nejlepší bude něco opravdu bez vůně. Možná třeba nějaké bambucké máslo :)

      Vymazat