3/11/2012

Giveaway #3

UKONČENO!
Slíbila jsem, že až vás tu bude 200 tak přichystám malou odměnu, sice do 200 chybí ještě 9 followers, ale nechci, aby se mi výhra doma zkazila a pak byla nepoužitelná. Svůj slib tedy dodržím a jedné z vás se odměním. A co můžete vlastně vůbec vyhrát?
Tentokrát můžete vyhrát Vánoční pěnu do koupele Superstars (červenou). Pokud tedy někdo nestihl o Vánocích odzkoušet můžete ji vyhrát. Šanci má opravdu každý, kdo splní podmínky této giveaway.

1. Veřejně sledovat blog přes Google nebo Bloglovin
2. Napsat mi do komentáře váš email pro případ výhry
3. Být z Čech nebo ze Slovenska
4. A váš oblíbený produkt 


Hodně štěstí všem.

128 komentářů:

  1. littlevanillivi@seznam.cz

    Lush jsem ještě pořádně neozkoušela,takže ti nemůžu říct :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužel jsem zatím také nic nevyzkoušela, ale slyšela jsem chválu na šampony, tak možná v brzké době vyzkouším :) cassiee1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. lush jsme zatím nevyzkoušela , ale hned několik věci bych vyzkoušet chtěla ;)
    ve.posp@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. od lushu som buzial nikdy nic nemala, ale rada by som vyskusat

    beautybybyllatrix.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. zabudla som mail beautybybellatrix@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. juu, tuto penu jsem vzdycky chtela vyzkouset :)))..me nejoblibenejsi produkty jsou Tea Tree Water a Grease Lightening :)
    haniii96@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Mým nejoblíbenějším produktem je brusinková štola, úplně jsem se do ní zamilovala :)
    andrea.valna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pro mne je the best snow fairy a aqua marina:) coriee@seznam.cz

      Vymazat
  8. patissie@live.com
    Nejoblíbenější produkt je pro mě paradoxně asi jedna z těch "blbůstek", bez kterých bych se obešla... ale asi tělový pudr Vanilla Puff. Sice ho skoro nepoužívám, ale mám ho strašně ráda. A milovaný funkční výrobek? Rozhodně Sympathy!

    OdpovědětVymazat
  9. evadoom@seznam.cz
    Z Lushe toho moc(bohužel) nemám, ale úžasný je šampuk New ;)

    OdpovědětVymazat
  10. nejoblíbenější výrobek nedokážu vůbec vybrat :D tak řeknu tři : Jungle , Fresh Farmacy a Strawberry Feels Forever :)
    veronikamagazine@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. unusualcath@seznam.cz

    Nejoblíbenější? Tak asi Jungle, Aqua Mirabilis, Sympathy for the skin, Vanilla Café ( nejoblíbenejší z nejoblíbenějších ♥), Brusinková štola, Chocolate Whipstick..

    OdpovědětVymazat
  12. Stále se chystám něco od Lush vyzkoušet, ale já nevím co a do Prahy abych to ovoňala je to daleko:)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduju pres bloglovin a nejoblibenejsi vyrobek? Jenom jeden? :D
    Tak American Cream..

    verrsuicide@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. sleduji už dlouho :) moje oblíbená věc z Lush je asi Lemony Flutter a sprcháč Snow Fairy! Kvůli spamům sem mail nenapíšu, ale u mě na profilu ho případně najdeš :)

    OdpovědětVymazat
  15. oblíbený výrobek? no, vzledem k tomu, že jsem docela zatížená na vlasy, tak to bude asi šampon Trichomania, sice nemám suché vlasy,ale byly po něm lesklý jako z reklamy:-)). Pak jsem se taky zamilvala do vůně Lust a asi bych mohla pokračovat:-).

    ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Nejoblíbenější věc je MoM :) Ta je prostě bezkonkurenční :)

    romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. sleduji pres bloglovin. z lushe jsem jeste nic nezkousela, ale hrozne chci sampuk:)
    marfyova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Moje oblibená věc z Lushe je Sweetie Pie..;)

    Jollik.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Sleduju :)
    mina@minaandanailpolish.com

    Nejoblíbenější zatím Ultrabland, ten dělá mojí suché pleti moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  20. Mam rada limitku Snow Fairy, jinak celorocne Dobrou vilu :)) A taky mi hrozne chutnaji jejich balzamky na rty :)
    amyle@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. sleduju :)
    joyandyou@seznam.cz
    z lushe mám ráda šampuk JJ a želé The Jilted Elf :)

    OdpovědětVymazat
  22. Nejraději mám poslední dobou Brusinkovou štolu a šampon Big, ale snad každý produkt je výborný! :)

    coralina.bouton@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Oblíbený produkt nemám, protože jsem ještě nenašla odbahu Lush vyzkoušet.:D
    tynka.22@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Jéé, pěnu bych si moc přála, protože tu jsem od Lushe zatím nikdy nevyzkoušela. Můj oblíbený produkt je Dark Angels.

    zdendasosnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Bohužel ještě nemám nic ozkoušené.

    mrs.luczynka@seznam.cz

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. Z těch několika málo věcí, které z Lush vlastním jsem si nejvíc oblíbila Angels on Bare Skin :)

    verca.sterbova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Nejvíc mám ráda Tea tree water :)
    rozanska.d@seznam.cz

    www.deni-diary.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  28. moc jsem z toho z lushe nevyzkošela, ale z toho mála u mě vede vánoční masážítko :-)

    mujfialovysvet@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj :) Oblíbenců mám spousta ale nejvíc mi vyhovuje i voní Snow Fairy sprcháč a Bubble gum lip scub :) a mýdlo HIWTK taky není špatný:P

    verushka22@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. styleinsmalltown@gmail.com

    obľúbený produkt je asi Fresh farmacy alebo bývalé mydlo Lemslip

    OdpovědětVymazat
  32. supergirl.007@seznam.cz
    A nejoblíbenější produkty jsou všechny s vůní SS - tedy, želátko, sprcháč, GW a taky trošku Celebrate :)

    OdpovědětVymazat
  33. tomimimi@seznam.cz

    zbožňuju vůni Christmas massage bar a všechny želátka :)

    OdpovědětVymazat
  34. Hanca.Dang@seznam.cz
    Bohužel jsem z Lush ještě nic nezkoušela :/ Ale něco bych ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  35. kubjatova.kl@seznam.cz
    Tak to je hodně těžký úkol vybrat jednu věc..:)Ale asi American Cream pro jeho úžasnou vůni a účinky.. :)

    OdpovědětVymazat
  36. Bohužel jsem zkusila jenom tři věci a všechny byly produkty na rty, takže nemůžu moc posoudit, ale z toho mála mám nejradši scrub Pow Wow :).
    msgnifity@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. taky jsem jeste nezkousela, ale uz se pomalu odhodlavam :)

    pdoubkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. sleduju pres bloglovin

    siberia06@gmail.com

    nejoblibenejsi je REHAB!

    OdpovědětVymazat
  39. Nejoblíbenější produkt je jednoznačně mask of magnamity a buffy a fresh farmacy a.... mohla bych tu být do maturity :D.. Sleduju tě a chci tu užasnou věc která je od pohledu uplne boží :D:) diddlinka.kikinka@seznam.cz :D

    OdpovědětVymazat
  40. Naj produkt? Jednoznačne American cream a Sweetie Pie ♥ tvoj blog mám v obľúbených už dlho, ale až doteraz som ťa nesledovala cez google :) coffeeinfashion@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Nejoblíbenějším produktem je pro mě mýdlo Dobrá víla,bubblegum a cynthia sylvia stout :)
    natal.nachtigalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. najoblubenejším produktom je pre mňa určite "kouzelná hulka"
    terriiina5@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Můj nejoblíbenější výrobek z Lushe je Brusinková štola, štve mě, že není v nabídce celý rok :(
    email evca.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Miluji snow fairy ♥
    jancovatereza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Oblíbený výrobek je určitě Bubble gum lip scub..
    m.JUPIK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. z.is@email.cz
    Nejzboznovanejsim produktem je u me parfem vanillary se sampukem ultimate shine hned v zavesu :)

    OdpovědětVymazat
  47. Tento blog som teraz objavila a musím povedať je fakt bombový. O Lush veľa neviem a ani sa popravde až tak o túto značku nezaujímam. Ale raz som dostala Bubble Gum Lip Srub a bola som vážne spokojná:D Pekné ceny a ešte krajší blog:D

    martina.skoldovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Nejoblíbenější je asi brusinková štola a breath of fresh air :)

    martinka.min@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Stefi.diAngel@gmail.com
    Nejradši mám balistik Think Pink a Sex Bomba a taky jejich tuhé masážní oleje ♥

    OdpovědětVymazat
  50. sychpa@gmail.com

    Nejoblíbenější? Já nemám nejoblíbenější produkt, tak nějak mi voní a příjdou fajn všechny. ))

    OdpovědětVymazat
  51. klaruskabeluska@seznam.cz
    Já miluju Mask of magnaminty a Tea tree water :))

    OdpovědětVymazat
  52. fashion.a.chocolate@gmail.com

    a nejraději mám kvůli vůni Honey I washed the kids ;)

    kdybys měla zájem, zvu tě i na svou giveaway :)
    Fashion&Chocolate - handbag/ring/Lush GIVEAWAY

    Elle ღ

    OdpovědětVymazat
  53. Lush jsem ještě nevyzkoušela ale pořád se k tomu chci dokopat a něco si objednat. Takže by toto byla pro mě skvělá výhra :))

    NicoChicoFashion@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Já mám ráda mýdlo Porridge :)

    spicedchocolate(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Jednoznacne telovy kondicioner Buffy ;-)

    annachmurova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Já zatím vyzkoušela jen to, co jsem dostala jako dárek od kamarádky a objednávat dva produkty a připlácet 150 za poštovné se mi nechce, takže mám jen dvě zkušenosti.. ale dostala jsem takový super voňavý peeling a pak takovou tu pěnu/mýdlo, jak je to takové práškové s ovocem v prostředku a ve vodě se to rozpustí a pění.:)
    buffy.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. 1. Sleduju:)
    2. amyclae@gmail.com
    4. Lush jsem ještě vůbec nezkoušela, tak nemůžu zatím říct:)

    OdpovědětVymazat
  58. Lush som ešte nikdy nevyskúšala, no veľmi by som chcela :)

    soninka11s@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Toto je úžasná možnosť ako vyskúšať niečo z LUSH.Je to taký môj sen vlastniť alebo vyskúšať aspoň jeden produkt.Vo vianočnej limitke sa mi zapáčila brusinková štola,čítala som na ňu veľmi dobré recenzie,ale aj snow fairy je vraj super :) Rada by som tiež skúsila scrub na pery.
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  60. leonka112@seznam.cz
    Dobrej je šampuk :)

    OdpovědětVymazat
  61. Katinka95@seznam.cz
    S Lush nemám vůbec zkušenost takže žádný =D

    OdpovědětVymazat
  62. z Lush bohužel žádný oblíbený produkt nemám, protože jsem ještě nic nevyzkoušela :))

    july.mayova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Kozmetiku Lush som zatiaľ neskúšala, ale počula som na ňu len samú chválu, tak preto by som si priala ju vyskúšať :).
    claudiakickass@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. u nas sa nemam k LUSH ako dostat, ale citala som o nej uz snad na kazdom blogu a velmi by som chcela vyskusat, ci je naizaj taka skvela ako vsade pisu :)
    mishellaway@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Čo sa týka LUSH-u tak všade samé dobré odozvy, chystám sa zaobstarať si šapmuk. :)
    bloodyxdoll_wrrr@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  66. Z Lushe jsem ještě nic nezkoušela. Ale určitě bych nějaký produkt moc ráda vyzkoušela.
    zuzana.horalkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Z Lushe nejvíce miluji šampon I love juicy :)
    lindapfe@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. plasssma@gmail.com

    Nemám možnost si něco z LUSH koupit, takže zatím jsem jenom u pročítání recenzí a plánování, co bych si jednou, až se dostanu do Prahy, mohla koupit :-( Na druhou stranu, to že mají prodejnu jen v Praze, mě od koupě značně odrazuje, nesnáším pragocentrizmus!

    OdpovědětVymazat
  69. Párkrát jsem si něco objednala ale to poštovné je dost drahé, takže si jednou za čas udělám výlet do Prahy a tam si nakoupím nějaké kousky. Hodně se u tebe inspiruju:-) Nejvíce se mi líbí Dark Angels skvělé čistí pleť:-)

    Azuritek00@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. barbora.hlavinkova@seznam.cz
    mask of magnaminty! je skvela, mimo to, pekny design!! :)

    OdpovědětVymazat
  71. Kamila.hermanova@seznam.cz .. od Lush jsem ještě nic nezkoušela..:)

    OdpovědětVymazat
  72. mam velmi rada Scrub na pery bubble gum, mam doma este kondicioner jungle a mask of magnaminty su to super produkty, penu do kupela som este nemala a velmi by ma potesilo, keby sa mi ju podari vyhrat ;) danka.zimova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. Zatím sem vyzkoušela jen čokoládovou masku, tea tree vodu a brusinkovou štolu.. a hrozně sem byla spokojená..:)) určitě bych si moc ráda pořídila další věci, ale bohužel prahu mam daleko a jen tka se tam nedostanu a nemam moc ráda kupovat věci přes net:/
    veirauchova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Sleduji přes Google a mým nejoblíbenějším produktem je Eau Roma Water a Sympathy For The Skin.
    můj mail je: nataliesimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Sleduji přes Bloglovin' a Lush sem ještě nezkoušela, takže Ti nemůžu říct:)
    ell.slaninova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Vyskúšala som zatiaľ len scrub bubble gum ale bol skvelý :)
    didala2@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  77. Sleduji přes Bloglovin a z Lushe mám ráda Mask of Magnaminty, Angels on Bare Skin a Fresh Farmacy.
    katerinka.kucerova@google.com

    OdpovědětVymazat
  78. Sleduji přes Google, k objednání z Lushe sem se ještě nedostala, ale něco chci objednat :)
    michaela-blogger@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. kis.sik.bl@gmail.com
    Mám mooooc ráda pow wow a potom určitě klasická krájená mýdla

    OdpovědětVymazat
  80. aleachim15@seznam.cz
    z lush jsem zatím bohužel nic neměla, tak snad budu mít štěstí a budu moct vyzkoušet první věcičku a pak tomu třeba taky propadnu :)

    OdpovědětVymazat
  81. moje nejoblíbenější je sweetie pie.. :) je to sice jen taková blbost bez velkého účinku, ale voní úžasně :)

    susanne.towy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. lush nevím, ještě jsem nic neměla
    anna.kaplanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. neviem povedat, lebo som este neskusila a preto som tu :D

    bubbles269@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  85. Nejradši mám Bubble gum lip scub :)

    b8ra1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. tequila-and-lime@seznam.cz

    Oblíbený produkt od Lush nemám, protože jsem od něj bohužel ještě nic nezkusila, ale chtěla bych v nejbližší době vyzkoušet masku Cupcake.

    OdpovědětVymazat
  87. Právěže Lush sem ještě neměla možnost vyzkoušet, ráda bych vyzkoušela na výhře ;) :)
    - suz.wonder@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. zejzen@gmail.com
    Neznám přesný název - hnědočervená henna.

    OdpovědětVymazat
  89. Tuhle výhru vyhrát, tak jsem v sedmém nebi.. Lush miluji :)
    Mezi mé nejoblíbenější patří pleťové mýdlo Fresh Farmacy, šampuky Seanik a New, a sprchové želé Sweetie Pie :)

    Tak tedy zkusím štěstí :)

    papouch86@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. já ještě Lush nevyzkoušela, ale strašně bych si přála tea tree water :))

    zlatisko96@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. zatím jsem lush nevyzkoušela :(
    sabik0@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Nic jsem ještě od Lush nevyzkoušela, ale už dlouho na to mám zálusk. :-)

    eliska.s9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Nevím kde se mám přihlásit :D..tak to napíšu anonymně :D..nejoblíbenější samozdřejmě javorovej balzám !! A mail Deverovaedita@gmail.com :D

    OdpovědětVymazat
  94. zatial som nic neskusala, kedze nam zrusili kamennu predajnu, ale mam zalusk na mask of magnaminty, pretoze som na nu citala niekolko pozitivnych recenzii, ale aj vecicky do kupela ma lakaju, lebo ja proste milujem vonavu kozmetiku!

    katka.galisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. Tak najobľúbenejší je scrub na rty.

    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  96. z Lushu som zatial nic nevyskusala.. ale velmi rada by som skusila :)
    lusinka721@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. Sem češka! :D
    Oblíbený produkt nemám. :))
    kocourova.veronika@email.cz
    GFC!

    OdpovědětVymazat
  98. Nemám žádné zkušenosti s Lush, tak jsem zvědavá :)
    Jsem češka, sleduju
    v.kusalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. s Lush jsem zatím nic nevyzkoušela, takže nemůžu říct. vyhledávám jiné značky

    GFC: Dominika Couf
    email: xo-domissek-xo@seznam.cz
    češka ;) :DD

    OdpovědětVymazat
  100. ešte som nič z lush nemala, ale keď som si pozerala produkty zaujala ma čokoládovomätová maska na tvár, hlavne pre jej účinky alebo tiež maska válečník

    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  101. sledujem
    a ešte od vas nic nemam bohuzial. nikdy som sa k tomu nejak nedostala. mozno ked pride vyplata:D
    tak teda dufam ze sa aj tak mozem zucastnit
    sanisloova.daniela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  102. Oblíbený produkt: čoko pleťová maska!
    GFC: Lena M.
    Email: re.komunikace@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  103. já se musím přiznat, že produkt od Lush jsem v ruce ještě neměla.:) Doufám, že tohle bude premiéra.;)
    LuLlw@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. vendulajustova@gmail.com

    Brusinkovááá štola :*

    OdpovědětVymazat
  105. miluju LUSH balistiky a šampuky :))
    luckkaa1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. gargosova.s@seznam.cz

    Z Lushe jsem zas tolik věcí jako ty neměla, ale třeba mám moc ráda balistik Stmívání, který má neskutečně krásnou vůni. :-)

    OdpovědětVymazat
  107. Ještě jsem od Lush nic nezkusila
    kar.liskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Z Lush jsem zkusila zatím jenom Mask of Magnaminty a byla jsem nadšená. Ráda vyzkouším něco dalšího ;-)
    jannite@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. ještě jsem od Lush nic nezkusila, tak by tohle byla dobrá šance:)
    stachovaaneta@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Este som neskusila, ale chystam sa na sampuk:)
    babacova.barbora@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  111. můj milovaný je asi jen Honey trap balzám na rty :)
    Zelenkova.Tereza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. moje nejoblíbenější je mask of magnaminty :)
    kikinka-13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Monika.Obrslikova@seznam.cz
    Můj oblíbený produkt je citronové mýdlo. Nádherně voní :)

    OdpovědětVymazat
  114. veverkanovakova@seznam.cz
    Mam ráda hodně výrobku od Lush!♣♥♥

    OdpovědětVymazat
  115. s Lushem mám zatím minimální zkušenost ...

    verunka-we@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. aneta.jel@seznam.cz
    nikdy jsem lush nezkusila, proto bych to chtěla změnit :)

    OdpovědětVymazat
  117. prima.evicka@seznam.cz
    Ještě jsem Lush nikdy nezkusila, ale už jsem o něm hodně slyšela, takže ze všech produktů o kterých jsem slyšela bych si vybrala masku - Válečník

    OdpovědětVymazat
  118. karolina.kalovska@klikni.cz

    Lush se odhodlávám zkusit ,ale tvůj blog mě přesvedčuje abych už konečně něco vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  119. Nejoblíbenější je jednoznačně Buffy!! :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  120. The Jiled elf
    kutuntak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  121. asi mydlo rock star :)
    mikulcova.julie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  122. zatím jsem ještě žádný produkt nevyzkoušela, ale věčinou čtu na tuto kosmetiku jen samé chvály :)
    sarka.berounska@seznam.cz

    jinak u mě také probíhá giveaway, takže jste všichni srdečně zváni
    http://crazyfashiongossip.blogspot.com/2012/03/giveaway-c-2.html

    OdpovědětVymazat
  123. jeste jsem nevyzkousela nic od Lush .....takze nemuzu rict :)
    gabisek123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  124. j.nikca@seznam.cz

    Lush jsem ještě nezkoušela. Pořád se nemohu rozhodnout co si objednat, je toho hrozně moc co bych chtěla a málo peněz :) :D

    OdpovědětVymazat
  125. ahoj, lush som skúšala dávnejšie... ešte ked bol v Bratislave.. ale odkedy ho zrušili tak som si nič nekúpila lebo nemám kde.... a objednať si z internetu niečo, a poštovné je tri krát drahšie tak to sami velmi nechce... ale jedného dna ked sa vyberiem do Viedne plánujem hned prvý obchod navšíviť lush a kúpiť si šampuk nejaký :) a nejaké kondicionery atď..:) ešte len uvidím kedy mi víde čas :)
    email: alamahapalamlaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  126. uharcekovav@gmail.com
    oblubeny produkt nemam , pretoze som este nic nevyskusala :/

    OdpovědětVymazat