3/26/2012

Rose Queen

Nebudu lhát a na rovinu řeknu, že tenhle balistik si už nikdy nekoupim. Není to z toho, že by neměl hezkou barvu, po koupeli z těla nevoněl nebo vysušil pokožku, ale ta "vůně" je příšerná. Absolutně ji nemůžu vystát a strašně mě to mrzí, protože při porovnání s ostatními balistiky, které na těle skoro nevoní se objevil konečně nějaký balistik s vůní, kterou za boha nemůžete z kůže setřást. Růže cítím, ale jak kdyby to byl osvěžovač na záchod a ta vůně se mi opravdu hnusí, je na mě moc silná a moc květinová (určitě si ji ale jděte očuchat, protože mám jinej rypáček než vy, někomu se to líbí, ale mně prostě ne). Možná bych té vůni na chuť jednou přišla, ale už to raději nebudu riskovat. Voda byla příjemně narůžovělá a kytičky ve vodě byly taky moc roztomilý (ani moc neotravovaly). Ale po koupeli se na mně ta vůně držela opravdu jak klíště, připadalo mi jako kdybych stále seděla ve vaně. Nejhorší na tom bylo to, že jsem se té vůně nezbavila až do rána. Takže Rose Queen už opravdu ne.
S porovnáním s větším balistikem je Rose Queen opravdu mrňavá

6 komentářů:

  1. vyzerá krásne,ale tiež také výrazné,kvetinové vône nemusím

    OdpovědětVymazat
  2. z té vůně se mi teda dělá ulně špatně..ale vodu teda pěkně zbarvila..;)

    OdpovědětVymazat
  3. Vůně by mě moc zajímala, ale jinak vypadá krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  4. taková ostuda :D...ale já umím česky...Jen vždy píšu po sobě několik článků :D a mezitím si povídám po skypu s přítelem :D a to pak ta čeština vždy vypadá, jako kdybych navštěvovala zvláštní školu.. a to mám přitom vždy z pravopisu jedničky :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty balistiky jsou hezké na pohled, ale jak jsem psala v tom rozhovoru mě prostě to přijde jako fakt hodně drahá sranda (jedno koupání za 100,- a více??!) stačila mi jedna a jsem z balistik fakt vyléčená ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímalo by mě jak to voní, ale vypadá to hezky.

    OdpovědětVymazat