3/25/2012

Rozhovor s Angel - angellovely-things.blogspot.com

Určitě vám Angel nemusím moc představovat, protože ji každá druhá z vás zná. Je to velmi úspěšná fashion blogerka, ale má spoustu zkušeností i s Lushem a proto jsem vybrala právě ji. Na jejím blogu můžete najít outfit posty, recenze na kosmetiku, ale i různé tipy a trochu z jejího deníčku. Pokud ji ale přece jen neznáte její blog najdete na této adrese http://angellovely-things.blogspot.com/ .


1. Jak si k Lushi přišla?
Lush jsem prvně zaregistrovala před několika lety na otvíračce OC Palladium. Pamatuji si, že jsem si říkala co je to za divně "smradlavý" obchod??! :D No a pokud si dobře pamatuji tak jsem po nějakém čase četla u někoho na blogu recenze na pár produktů a najednou jsem dostala ohromnou chuť něco vyzkoušet :) Poté co jsem obchůdek jednou navštívila už je to taková tradice, že když jsem v Palladium vždy tam prostě zajdu a doplním zásoby a nebo naopak vyzkouším něco nového!


2. Jak by si Lush shrnula jedním slovem?
... nejvoňavější!!! :)


3. Jaká je tvoje nejoblíbenější vůně z Lushe?
 Jednoznačně Snow Fairy :)


4. Zklamal tě už nějaký produkt? Jak a proč?
Rozhodně kondicionéry Jungle a American Cream (moje vlasy na ně prostě vůbec nereagují - jako bych ani žádný nepoužila), Dirty tabletky na zuby (divná chuť a málo pění), balistika Space Girl (sice hezky voněla, ale za 100,-??? se pár x ve vaně zatočila a bylo po všem ... tomu říkám hodně drahá sranda) v poslední době se mi vybavuje ještě Latte balzám, který jsem dostala jako dárek k objednávce z UK (nejenže ošklivě smrdí, ale také hořce chutná)


5. Jaký byl tvůj první výrobek a jak si s ním byla spokojená?
Byla to naprostá klasika - mýdlo Honey I Washed The Kinds a byla jsem z něj nadšená :)))))

6. Co by sis nikdy nekoupila?
Tuhé parfémy, protože mi ani jeden nevoní a tělové pudry, které mi přijdou jako zbytečnost (to samé zmiňovaná balistika - škoda peněz)


7. Výrobek, který tě teď momentálně láká?
Kondicionér Retread.


8. Šampon nebo šampuk?
Doma šampon a na cesty si ráda beru šampuk NEW v plechovce.

9. Kdyby si měla mým čtenářům doporučit jeden produkt, který by to byl?
Určitě Mask of Magnaminty, protože je to má úplně nejoblíbenější pleťová maska! Po použití mám vždy hezký čistý a svěží obličej jako po žádné jiné a navíc krásně voní po mátě, kterou já prostě můžu!! :))


10. Existuje nějaký produkt, který si začala používat pravidelně?
Několikáté balení mám už Mask of Magnaminty, pleťové vody Tea Tree, mýdla Fresh Farmacy a také sprcháče Snow Fairy :)


Ještě jednou díky za rozhovor a hodně štěstí v blogování !!

5 komentářů: