3/21/2012

Rub Rub Rub

Rub Rub Rub je sprcháček a scrub v jednom což jsem opravdu ocenila. Je pravda, že moc (skoro vůbec) nepění, ale tělo umyje, navoní a vydrbe. Peeling není ani tolik hrubý takže se po něm pokožka nečervená a není poškrábaná. S balením a vůní už je to trochu horší. Jak už jsem psala tak vůni Sakury moc nemusím, ale dá se na ni zvyknout. Rub Rub Rub a Sakura voní téměř totožně. Bohužel tu vůni stále nedokážu popsat. Takže si ji budete muset někde očichat sami. A to balení bych také trochu změnila, vrátila bych Ruba znova do flaštičky, v které ho dříve prodávali. Kelímek je podle mě docela nepraktický. Dokonce ho Lush nabízí i jako šampon na vlasy, ale to si absolutně nedokážu představit a raději to ani zkoušet nebudu.

2 komentáře:

  1. Vůni neznám..:)
    Ale peeling vypadá zajímavě, ale už podle pohledu bych spíš ocenila flaštičku, než kelímek..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Další z mých nej oblíbenců, tu vůni mám moc ráda a o tělo pečuje s mimořádnou silou:-) Není třeba se po něm krémovat, nevysušuje. I moje 14ti letá holka ho zbožňuje.Peeling je jemňoučký, nebolí na rozdíl od jiných..
    A.

    OdpovědětVymazat