3/07/2012

Sympathy for the Skin

Tenhle tělový krém se hned po prvním použití stal mým oblíbencem. Vzhledem, ale i vůní mi připomíná banánový jogurt. Spoustu lidem krém nevoní, ale myslím, že by si dost rychle zvykli a už se ho nevzdali, protože tak jemnou pokožku, kterou po krému mám ještě nikdo nikdy nezažil. Používám ho uplně na všechno, jak na tělo tak i na obličej místo pleťového krému. Do kůže se vstřebává docela rychle takže je vhodný i na ruce. Vůně na těle se udrží strašně dlouho takže pro milovníky banánů bude sympathy to pravé banánové. Já už se ho nevzdám.

5 komentářů:

  1. já nevím , ale mně hrozně smrdí :D až se mi z toho zvedá žaludek. ale účinky má teda na jedničku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já z toho necítím nic z toho co slibují a už vůbec ne banány. Poprvé jsem byla strašně zklamaná, protože mi přišlo, že to je vůně nevůně. Taková neutrální. Nevýrazná, nezajímavá ... ale po pár používání jsem si to zamilovala a přiznávám, že jsem to používala jen na ruce večer a pak do usnutí fetovala :D

    OdpovědětVymazat
  3. Poprvé, když jsem si ho koupila, vůně mi připomínala, když jste v drůbežárně a jak tam mají ještě ty piliny...když jsem byla menší, tak na vesnici bylo družstvo a občas jsem tam chodila a jaksi mi to tohle připomnělo :-D

    Každopádně příteli to voní, nechápu :-D Ale už jsem si krém koupila podruhé a koupím znovu, je výborný! A na vůni jsem si už taky zvykla, že prostě bez ní nemůžu být :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Mně smrdí v kelímku jako houby a když se namažu, tak jako omítka, bohužel :-( Docela lituju, že jsem si ho koupila, kor za tu cenu.

    OdpovědětVymazat