5/08/2012

Růženka/Ring of Roses

Růženka je sice už zrušená, ale určitě stojí za to udělat recenzi, kdyby se náhodou vrátila. Mýdlo obsahuje kupu růží takže ve vůni převažuje mírně růže, ale není to taková ta "šťavnatá" vůně jako třeba u Rose Jam. Z mýdla je cítit i něco jiného, ale nejsem si uplně jistá co to je. Každopádně vůně se bude podle mého líbit každému. Růženka je něco mezi krémovým a normálním mýdlem, takže vidíte, že ubývá, ale ne tak moc. Navíc je toto mýdlo jedno z těch výjimek, které vůbec ruce nevysušuje a ještě ke všemu jsou ruce po umytí příjemně hladké. Jednu věc bych teda vytkla a to je ta, že moc dobře nepění a to mi trochu vadí, protože když si myju ruce tak potřebuju vidět, že si je opravdu myju. Ale pokud by se Růženka vrátila tak ji mohu doporučit i na obličej (jinak si tam v žádném případě mýdlo nedávejte), protože je skvělá na suchou pleť. Stačí nanést pěnu na ksichtík, počkat tak minutku a smýt. Po pár dnech by pleť neměla být ani trochu vysušená a měla by být jemná jako dětská prdelka.

2 komentáře:

  1. na tvár by bola super,vyzerá skvelo už len preto,že je ružová :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dovolím si nesouhlasit s větou, že vůně se bude líbit každému - mně se třeba nelíbila vůbec (a i všem v mém okolí smrděla).. Mám raději vůni Rosejam, tato je na mě moc babičkovská, či jak to říct. A jinak na obličej bych ji v žádném případě nedala, mě tedy vysušuvovala docela dost - ale to asi bude kousek od kousku..

    OdpovědětVymazat