6/29/2012

Karma

Jak už jsem zde zmiňovala vůně Karmy mi zase tak nesedla, ale musím říct, že se mi čím dál tím víc začíná líbit. V šampuku je bezvadná, protože není tak silná, ale dokonce ani u mýdla, kde je opravdu hooooodně silná mi tolik nevadí. Voní ze všech mých mýdel asi nejsilněji a to jak za sucha v koupelně tak i potom na rukou. V koupelně mám právě 6 mýdel z Lushe, ale Karma všechny vůně přebíjí. Mýdlo má citrusovou složku a takovou kořeněnou, která ne každému sedne (můj případ). Je pravda, že ani tolik nevysušuje, ale pokud hledáte nějakou hydrataci tak to Karma opravdu nebude.


2 komentáře:

  1. Naprosto souhlasím, mýdlo má strašně silnou vůni. Mám ještě jednu ve svých zásobách a musela jsem ji dát stranou od ostatních věcí, protože všechny pomalu začínaly vonět jako Karma :D

    OdpovědětVymazat