7/05/2012

Rozhovor se Zuzkou - zuzizuzana.blogspot.cz


Dnes pro Vás mám rozhovor s milou Zuzkou z blogu zuzizuzana.blogspot.cz. Najdete u ní zejména recenze na kosmetiku a to dokonce i na Lush, protože s ním má velké zkušenosti. Teď už si vychutnejte recenzi a pokud Zuzku neznáte tak ji nezapomeňte sledovat.




1. Jak ses k Lushi dostala?
Narazila jsem na jednu internetovou diskuzi, kde se o Lush dost mluvilo. Když jsem se podívala na jejich stránky, pochopila jsem ty nadšené komentáře. V tu chvíli jsem chtěla naprosto vše a tím moje lushmánie začala

2. Čím tě okouzlil?
Můj první dojem z Lush byl, že mi připomínal cukrárnu. Vše bylo tak barevné a lákavé. Když jsem byla poprvé v obchůdku v Praze byla jsem ohromená.Byla jsem tam po mé maturitě a náležitě jsem se odměnila.

3. Jak dlouho ho používáš?
Přes 2 roky.

4. Je nějaký výrobek, který tě zklamal a už by sis ho nekoupila?
Tak tady to jsou jednoznačně balistiky. To je prostě zbytečnost. Místo toho doporučuji tuhé pěny do koupele.

5. Jaká je tvá oblíbená Lush vůně?
Jednoznačně vůně American Creamu.

6. Kdyby si mohla vymyslet nějaký nový výrobek. Jaký by to byl?
Nad tím jsem nikdy nepřemýšlela, ale asi byl to byl nějaký šampon pro super rychlý růst vlasů, to by se hodilo.

7. Jaký je tvůj oblíbený produkt?
Je jich víc, ale nejoblíbenější asi Tee Tree water, tu doporučuji.

8. Kdyby si měla 500 Kč. Co by sis vybrala?
Velkou láhev American Creamu do zásoby, je totiž skvělý na mé suché vlasy.

9. Pamatuješ si tvůj první výrobek? A jak si s ním byla spokojená?
Na ten si pamatuji přesně. Byla to čistící roládka Angels on bare skin, která je mou stálicí a jsem s ní nadmíru spokojená.


10. Jak by si charakterizovala Lush jedním slovem?
Dokonalost

11. A co by si vzkázala mým čtenářům?
Určitě tento skvělý blog o Lush kosmetice navštěvujte dále, protože jsou tu skvělé recenze a můžete se zde mnoho dovědět.

6 komentářů:

  1. Hezký rozhovor, a plně souhlasím s jednou ze začátečních otázek, když jsem poprvé narazila na internetový obchod LUSH taky jsem si chtěla hned vše objednat a nevěděla co dřív :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný rozhovor! Taky se s první otázkou ztotožňuju, jak jsem se podívala na stránky Lushe, byla jsem ztracena :D
    Na Zuzčin blog moc ráda chodím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já moc děkuji za rozhovor :)

    OdpovědětVymazat
  4. The skin and joints of cats and dogs are very fragile. It is important to use various
    nutrition products, especially dog food and
    cat food.

    OdpovědětVymazat