7/19/2012

Vanilla Puff

Po dlouhém váhání sem si i já pořídila tělový pudr Vanilla Puff a neudělala jsem chybu. Vůbec jsem ze začátku netušila k čemu by mi asi takový pudr mohl být, ale ráda zkouším nové věci a proto se ocitl v mé sbírce. Výběr byl jasný, protože vůni Vanillary absolutně zbožňuju a není tomu jinak ani u Vanilla Puff. Je to krásná slaďoučká vanilková vůně s trochou jasmínu. Jen jsem pořádně ještě nevychytala jeho nanášení, protože pokud se chcete poprášit jen tak v pokoji, budete muset luxovat. Takže já pudr nanáším hned po sprchování ve sprše. Ale nepoužívám ho pořád, schovávám si ho jen na speciální příležitosti, protože ta vůně je boží. Na kůži vydrží vonět šíleně dlouho takže není ani nutnost používat velké množství parfému.


1 komentář:

  1. Mne to spise prijde jako vune do auta... A ne na zvlastni prilezitost... nebo je otazka co jsou pro tebe zvlastni prilezitosti

    OdpovědětVymazat