8/26/2012

Vítěz giveaway + nový blog

Nebudu to nijak prodlužovat, výherce této giveaway vybral random a je to komentář s číslem 37.


Který napsala Catie. Gratuluju a doufám, že se ti výhra bude líbit.

A další věc o které jsem se s vámi chtěla poradit je nový blog, který by nebyl jen o Lushi. Tento blog by samozřejmě zůstal, ale občas mám nutkání napsat i něco jiného než jen recenze a nechci tím zahlcovat tyhle stránky. Budu ráda, když mi napíšete do komentů váš názor. Díky a užívejte zbytek prázdnin :)

4 komentáře:

  1. Ještě jednou moc děkuji!:*
    Mám STRAŠNOU rádost♥

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji :)
    Ohledně nového blogu - já bych si od tebe určitě ráda ještě víc početla, ale musíš vědět ty, jestli máš o čem psát :) Já u nelushového blogu dlouho nevydržela, nakonec mi to přišlo trochu zbytečné, ale na druhou stranu si už čtyři roky píšu skoro denně takový blogový deníček, který je sice jen pro mě, ale nepřestává mě bavit ani po takové době :)

    OdpovědětVymazat
  3. Udělej novou stránku, ještě jednu.. :) ráda si přečtu i něco, co se netýká jenom LUSHe. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju vítezce! A ty nové stránky určitě udělej, je to dobrý nápad! :)

    OdpovědětVymazat