9/09/2012

Duhová víla / Dorothy

Dorothy (v ČR Duhová víla) se mi docela zamlouvá. Měla by vonět jako ylang ylang a fíky, ale jelikož nevím jak tyto dvě suroviny voní, přijde mi to prostě jako nějaké obyčejné mýdlo (ale voňavé). Lush sice nasliboval modrou vodu, ale u mě z toho vznikla spíš taková hnědo-zelená, protože jsem měla velkou duhu. Takže pokud chcete modrou vodu, vyberte si pěnu s malinkou duhou. Voda při koupeli voní celou dobu docela intenzivně, ale po usušení není na těle cítit moc dlouho. Pokožka není nějak extra hydratovaná, ale není ani vysušená takže si na nic stěžovat nemůžu. Hlavní je to, že udělá stráááááááášně moc pěny, což se mi na Dorothy líbí uplně nejvíc.





2 komentáře:

  1. Ahoj, zvu tě ke mně na giveaway!
    http://ytinifni-infinity.blogspot.cz/2012/09/giveaway-earrings.html

    OdpovědětVymazat