12/04/2012

A Million Kisses

Tenhle balzámek bych ani tak nenazývala balzámem, protože je to spíše jen barvička, která moc rty nevyživí, ale také na nich nic nezkazí. Myslela jsem, že bude barvička téměř totožná jako It started with a kiss, ale je o něco tmavší a dovolím si říct, že je i smyslnější. Barva je taková malinová a vůni jsem si též zamilovala. Nejsem si jistá co z ní přesně cítím, ale je příjemně sladká, možná rybízová? Každopádně barva na rtech nevydrží tak dlouho jak bych chtěla. Vlastně by možná vydržela, ale to bych nesměla jíst, pít a možná ani mluvit. Jinak jsem s balzámkem spokojená, červené rty sice tolik nenosím, ale když už tak ráda použiju právě tento. Bohužel to byla Valentýnská limitka (2012) a já nevím jestli se příští rok vrátí.





3 komentáře:

  1. Barvu má krásnou, kéž by mi ale slušela :(

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem ale překvapená! Nedávno jsem byla v prodejně Lush a tam jsem tento balzám okukovala. Nejdřív jsem si ale řekla, že si přečtu ohlasy na jejich stránkách! A až jsem právě byla překvapená, jak se dané dámy zmiňovaly o její dobré výdrži. Teď tedy vážně nevím, protože jestli bude barvička po napití fuč... A to jsem si pro něj chtěla zrovna dneska skočit koupit, ale nezbyl mi čas - a teď jsem tedy na vážkách :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po jednom napití se barvička nesmeje, ale určitě nevydrží tak dlouho jako normální rtěnky :)

      Vymazat