12/10/2012

Karma - tuhý parfém

S každou další recenzí na produkty s karma vůní, se mi karma líbí víc a víc. Dneska bych to teda nazvala asi vrcholem, protože používat parfém s vůní Karmy je už asi absolutní špičkou. Její vůni stále nedokážu popsat, ale je krásná. Je hodně kořeněná, v popisu jsou pomeranče a pačuli takže asi nějak takhle bude Karma vonět. Tyčinka je oranžové barvy takže jsem se trochu bála, že bude barvit, ale nebarví vůbec. Stačí nanést trochu na zápěstí a vůně se tam udrží cca 5 hodin, což je na tuhý parfém krásná výdrž. Takže pokud máte tuto vůni rádi, určitě si parfémek kupte, nezabere tolik místa a můžete ho nosit uplně kdekoliv, protože se vejde skoro všude.





3 komentáře:

  1. miluji Karmu a hlavně v poslední době Karma kream ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Je to dokonalá vůně! Jsem jejím věrným fanouškem a uživatelem. Akorát pozor na to nošení všude, v létě mi lehce povolil, takže do tepla není moc dobrý na cesty :(

    OdpovědětVymazat
  3. Joo, tenhle parfém fakt krásně voní, mám ještě tu původní verzi v plechovce a používám ji na zlepšení nálady :)) Je to taková prosluněná vůně. A ač nemám ráda pačuli, v Karmě mi vůbec nevadí :)

    OdpovědětVymazat