8/21/2016

Tuesday's surprise

V úterý jsem se konečně dočkala a přišel mi voňavý balíček. Očekávala jsem osm, mně neznámých, produktů, na které jsem se moc těšila. Když jsem balíček s radostí otevřela, zjistila sem, že mi i Lenka K. (tímto děkuji Lence, která mi balíček připravila), přibalila 2 vzorečky. První byl můj milovaný Dream Cream, ráda jsem si opět připomněla jeho vůni. Druhým vzorečkem pro mě byla novinka a to krém na holení D´Fluff. Musela jsem ho hned vyzkoušet. A ano, zabodoval! V příští várce ho musím mít. Bylo to jako kdybych po sobě mazala máslový krém z dortu s jahodovou příchutí. Z krémů na holení jsem zatím vyzkoušela pouze Prince a musím konstatovat, že D´Fluff má mnohem lepší a příjemnější konzistenci. Včerejší den sem završila Honey Bee koupelí, která mě zase úplně tolik nenadchla, ale nechte se překvapit recenzí, která tu bude co nevidět.







1 komentář:

  1. Tyjoo od Lush jsem taak dlouho nic neměla, už mi ta vůně chybí!:D

    OdpovědětVymazat