9/28/2016

Můj večerní relax aneb poslední rozloučení s Granny takes a Dipp

Dnes jsem se rozhodla, že si hodím alespoň půlhodinový relax ve vaně, z kterého se nakonec zvrhlo hodinové loučení s končící pěnou Granny Takes a Dipp. Poslední kousek zašuměl ve vodě a zmizel. Nebudu nad tím zbytečně plakat, ale budu věřit, že se mi jenoho krásného dne vrátí zpět. Recenzi pro Vás chystám již brzy. Ale dřív než se vzpamatuji z jejího odchodu ji nečekejte. Kdo má ještě možnost zakoupit ji tak neváhejte a udělejte si s ní rozlučku stejně jako já. Nechyběly ani svíčky a hudba. Poprvé když jsem Granny Takes a Dip hledala ve vyhledávači, vypadla na mě písnička Granny takes a Trip. A tak sme se rozloučili společně. Společnost mi ještě dělal šampuk Soak and Float a kondicionér Happy Happy Joy Joy, o kterém stále přemýšlím jestli ho pochválím nebo pohaním. Ale to až jindy. Užijte si krásný středeční večer a nezapomeňte, že už v sobotu je 1. října a vy víte co to znamená!!! 





0 komentářů:

Okomentovat